Prijava štete - osiguranje imovine
Prijavu štete po polisama imovinskog osiguranja moguće je izvršiti dostavljanjem popunjenog i potpisanog obrasca i neophodne dokumentacije na sledeći način:
• putem e-maila: stete@grawe.rs (obrazac i spisak dokumentacije možete preuzeti dole)
• putem pošte, na adresu Bulevar Mihaila Pupina 115D, 11070 Novi Beograd, Odeljenje za procenu i likvidaciju šteta
• lično, dolaskom u poslovnice GRAWE osiguranja a.d.o.
Potrebna dokumentacija
U slučaju nastanka štete istu je neophodno prijaviti u što kraćem roku. Nakon prijave predstavnici GRAWE osiguranja će u roku od 5 dana izaći na lice mesta i sačiniti zapisnik.
Neophodna dokumentacija za prijavu štete:
- Popunjena prijava štete na imovini;
- Policijski zapisnik- u slučaju provalne krađe i požara;
- Predračuni i računi sa specifikacijom saniranja štete;
- Ostala dokumentacija vezana za nastanak štete (dokaz o nastanjenosti objekta, dokaz o vlasništvu objekta);
- Druga dokumentacija po zahtevu GRAWE-a;
- Potvrda Republičkog hidrometeorološkog zavoda – u slučaju oluje ili grada.
- Dokaz o broju tekućeg dinarskog računa osiguranika ili vlasnika (ukoliko je osiguranik različito lice od vlasnika).
Obrasci za prijavu osiguranog slučaja